Uprzejmie informujemy, że od dnia 13.03.2020 r. godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta ulegają zmianie.
Zmiana godzin otwarcia biura związana jest z zagrożeniem rozprzestrzeniania się KORONAWIRUSA.
Biuro Obsługi Klienta czynne będzie w godz. 8.00-10.00.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Stany liczników wodomierzy można zgłaszać drogą elektroniczną woda@gwik-skarszewy.pl oraz telefonicznie pod nr tel. 58 588 25 67.
Awarie prosimy zgłaszać telefonicznie pod nr tel 58 588 25 67 lub pod nr alarmowym 735 300 183.
Polecamy zarejestrowanie się w naszym elektronicznym biurze obsługi klienta za pośrednictwem platformy EBOK, dostępnej na naszej stronie internetowej :
https://ebok.gwik.skarszewy.info/. Dostępna jest też instrukcja logowania w systemie Ebok : https://gwik-skarszewy.pl/wp-content/uploads/2019/02/Instrukcja-rejestracji-i-logowania-na-E-BOK.pdf.
W przypadku problemu z logowaniem nasz pracownik udzieli Państwu pomocy technicznej telefonicznie.