ZMIANA WŁAŚCICIELA NIERUCHOMOŚCI
Dotyczy Odbiorców, którzy w trakcie trwania umowy o dostawę wody i/lub ścieków sprzedali nieruchomość.
1. OBOWIĄZKI STRONY SPRZEDAJĄCEJ
- Po spisaniu aktu notarialnego obie strony (sprzedający i kupujący) składają informację o stanie wodomierza głównego oraz, jeżeli jest wodomierza „ogrodowego” – druk pobierz tutaj.
- Sprzedający rozlicza swoje zobowiązania do stanu wskazanego w informacji.
- Sprzedający składa wniosek o rozwiązanie umowy – druk pobierz tutaj.
2. OBOWIĄZKI STRONY KUPUJĄCEJ
- Kupujący składa wniosek o zawarcie umowy o dostawę wody i/lub ścieków – druk pobierz tutaj.
- Do wniosku załącza informację o stanie wodomierza głównego oraz, jeżeli jest wodomierza „ogrodowego” – druk pobierz tutaj.
- Na podstawie złożonej informacji pracownik GWiK ustala stan początkowy wodomierzy dla strony kupującej.